תקנון תחרות גרניטה
  1. מטרתו של תקנון זה הינו להסדיר ולקבוע את הכללים על פיהם תתנהל תחרות “חופשה זוגית באירופה" (להלן “התחרות”) של חברת גרניטה בע”מ (להלן “החברה”) אשר נערכת במסגרת מאמצי שיווק וקד”מ של החברה, וזאת בכפוף לתנאים המפורטים בתקנון זה.
  2. תחילתה של התחרות ביום 28/6/2018 וסיומה ביום 15/7/2018 (להלן – “תקופת התחרות”) וקיומה מותנה בהשתתפות של לפחות 30 משתתפים.
  3. התחרות וההשתתפות בה
    1. בתחרות יכול להשתתף כל משתתף אשר יפעל בהתאם להנחיות בעמוד הפייסבוק של החברה ובכפוף לתקנון זה.
    2. לצורך ההשתתפות בתחרות, יתבקשו המשתתפים להעלות לעמוד הפייסבוק של גרניטה (בתגובות של הפוסטים שיפרסמו את התחרות) תמונה איכותית של מוצרי החברה בביתם. על התמונה להמחיש כיצד משתלביםמוצרי החברה בעיצוב ביתו או בחיי היום יום של המשתתף ו/או משפחתו.
    3. תמונות/תיאורים שישלחו לתא הדואר הפרטי לא ישתתפו בתחרות.
    4. על פרסום התגובה להיות מפרופיל תקין ובעל תמונת פרופיל.
    5. אין הגבלה על מספר התמונות ובתנאי שנעשו ע”י המשתתף ולא בא כוחו ואו באמצעים אלקטרוניים שונים ולא נלקחו ממאגרים ואו פעילויות ישנות ואו מופעלים באמצעות רובוטים או תוכנות אוטומטיות.
    6. החברה שומרת לעצמה את הזכות לפסול משתתף אשר אינו פועל לפי כללי תקנון זה ו/או מבצע פעולות שיש בהם כדי להוות הפרה בכל דרך שהיא, לרבות כפי שמפורט בסעיף 3.3 של כל דין או של זכות על פי דין. או אשר לדעתה פעילותו איננה משרתת את המטרה שלשמה נוצרה הפעילות.
    7. משתתף אשר נפסל לא יקבל על כך הודעה ממנהלי התחרות. למשתתף אין ולא תהא כל טענה משום סוג ו/או דרישה אחרת בקשר עם דבר הפסילה ואינו זכאי לפיצוי ואו להסבר מדוע נפסל.
    8. לחברה תהיה הזכות לבקש מהמשתתף הוכחה לכך שפעל כשורה ( כגון בקשת צילומי מסך המתעדים את פעילותו.
  4. זכייה ופרסים
    1. בתום תקופת התחרות, תבחר הנהלת החברה ( להלן צוות השופטים) את התמונה הטובה ביותר עפ”י קריטריונים של: מקוריות, אסתטיות ואיכות צילום.
    2. השתתפות בתחרות מהווה הסכמה לחברה לפרסם את התמונה בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם, בעיתון, ברשתות חברתיות שונות, בלוח השנה, באתר האינטרנט של החברה, או בכל אמצעי מדיה ו/או תקשורת ו/או מקומות אחרים, ללא מגבלה, לפי שיקול דעתן הבלעדי והמוחלט (ללא כל תשלום תמורה למשתתף).
    3. לבקשת החברה המשתתפים הזוכים מתחייבים להעביר להן את התמונה באיכות הגבוהה ביותר האפשרית.
    4. המשתתף אשר יזכה במקום הראשון יהיה זכאי לפרס: חופשה זוגית באירופה הכוללת טיסות הלוך ושוב, אירוח במלון 3-4 כוכבים בכל יעד שיבחר הזוכה בעלות של עד 5,000 ₪.
    5. במידה והזוכה יבחר ביעד או במועד חופשה בהן המחיר יעלה על 5,000 ₪, הוא יתבקש לשנות יעד ו/או לשלם את ההפרש מכיסו.
    6. אין החברה אחראית לכל אובדן ו/או נזק שעשוי להיגרם לזוכה בעת מימוש הפרס, והזוכה מוותר מראש על כל טענה ו/או דרישה כלפי החברה בעניין זה.
    7. לצורך מימוש הפרסים, שמות הזוכים יתפרסמו בעמוד הפייסבוק של החברה.
    8. נציגי החברה יצרו קשר עם הזוכים בתוך 10 ימי עסקים ממועד סיום התחרות על מנת להודיע להם על דבר הזכייה, לאמת את הפרטים שנמסרו ולקבל את הפרטים הנוספים הנדרשים לטובת קבלת הפרס.
    9. מובהר בזה כי ככל שפרס כלשהו יהיה חייב במס, הרי שסכום המס יחול על הזוכה בפרס באופן בלעדי.
    10. לחברה שמורה הזכות, בכל עת, לפי שיקול דעתה, להחליף ו/או לשנות ו/או לבטל את פרסי המבצע, ובכלל זה את מועדי מימושו, ולהציע במקומם פרסים חלופיים, או לבטלם כליל, ע”פ שיקול דעתה הבלעדי, ולזוכה לא תהיה כל טענה בעניין זה כנגדה או כנגד מי מטעמה.
    11. יובהר, כי בשום מקרה לא יהיה רשאי זוכה לדרוש מאת החברה להמיר את הפרס בפרס אחר, או לקבלו בכול מחיר במידה ובוטל ואו נמצא כי המשתתף פסול מלקבלו.
  5. שונות
    1. בהשתתפות בתחרות מאשר המשתתף, כי הוא מסכים לתקנון זה המופיע באתר האינטרנט של החברה.
    2. החברה תהא רשאית להאריך ו/או לקצר/ואו לבטל את תקופת התחרות על פי שיקול דעתה הבלעדי.
    3. החברה תהא רשאית לבטל את התחרות, בכל שלב שהוא, לרבות לאחר סיומה, במידה וכמות המשתתפים בתחרות הייתה נמוכה מ-30 משתתפים שונים ויחדניים, ואו בעקבות זיופים ופעילות זדונית אחרת ולמשתתפים לא תהינה כל טענה ו/או דרישה כלפי החברה בגין ביטול התחרות כאמור.
    4. החברה תהא רשאית, על פי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי, לתקן ו/או להוסיף ו/או לגרוע מהוראות תקנון זה.
    5. רשאים להשתתף בתחרות רק בגירים שעברו את גיל 18.
    6. החברה פטורה בזאת מכל טענה או תביעה בכל הקשור לפעילות ולמהלכה, להוציא את התחייבות החברה למסור את המתנות למשתתפים אשר זכאים לכך בהתאם לתקנון זה.
    7. מטעמי נוחיות בלבד התקנון נכתב בלשון זכר. האמור בו מתייחס לזכר ונקבה כאחד. האמור בלשון יחיד – אף בלשון רבים במשמע.
    8. בכל מקרה של סתירה, ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לפרסומים אחרים כלשהם בדבר הפעילות, לרבות באמצעי התקשורת השונים, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.
    9. הדין החל הנו דין מדינת ישראל וסמכות השיפוט הייחודית והבלעדית לדון בכל חילוקי הדעות שיתעוררו בין הצדדים בקשר למבצע זה תהא לבית המשפט בתל אביב.